Daikin Brno – DDC
Daikin Group
Jako Daikin Device Czech Republic s.r.o. (DDC) jsme součástí mezinárodní skupiny DAIKIN, která je světovou jedničkou ve výrobě klimatizačních zařízení. V Brně už od roku 2006 vyrábíme hlavně kompresory do klimatizačních jednotek. Neustále však pracujeme na rozšiřování portfolia našich produktů a tak vyrábíme i komponenty do tepelných čerpadel, zásobníky na vodu, tlakové láhve aj.  Naší produkcí okolo 1 100 000 kusů výrobků ročně, zajišťujeme práci pro více jak 700 zaměstnanců.


mám zájem
Společnost DAIKIN je světovou jedničkou ve výrobě klimatizačních zařízení.. Od založení mateřské společnosti v Japonsku v roce 1924 se skupina DAIKIN rozrostla v globální korporaci přítomnou na všech světových trzích s téměř 60 000 zaměstnanci a obratem okolo 14 miliard euro ročně. Značka DAIKIN je tak po celém světě již téměř 100 let synonymem klimatizací vysoké kvality pro soukromé, komerční i průmyslové účely.


mám zájem

2

VÝROBNÍ HALY

710

ZAMĚSTNANCŮ V BRNĚ

217

PARKOVACÍCH MÍST

13

LET NA ČESKÉM TRHU

1100000

PRODUKTŮ ROČNĚ

165

DRUHŮ VÝROBKŮ

60

SAKUR VYSÁZENÝCH V AREÁLU

124

ZAMĚSTNANCŮ JE U NÁS DÉLE JAK 10 LET

2

DOBÍJECÍ STANICE PRO ELEKTROMOBILY

7

TEPLÝCH JÍDEL K VÝBĚRU

100

% KANDIDÁTŮ MÁ MOŽNOST V DAIKINU UDĚLAT SKVĚLOU KARIÉRU

127000

M2 PLOCHY AREÁLU

Videa

Výrobní
Reklamní

Prohlídka v Daikinu


Vítáme každého, kdo má zájem se přijít podívat, jak to u nás vypadá a co vyrábíme. Prohlídka našeho výrobního závodu v Brně-Slatině je však možná pouze po předchozí dohodě.
Nabídka platí pouze pro skupiny (školy, zájmové skupiny… atd.). Stačí vyplnit a odeslat náš formulář.

Další z možností pak je vybrat si jednu z námi nabízených pracovních pozic a stavit se k nám na pohovor :)

Firemní oddělení

Oddělení výroby

Oddělení výroby

(PRODUCTION)

Výrobní oddělení se v DDC dělí do tří divizí:
 
Kompresorová divize YC (Swing)
Tato divize zaujímá nejvýznamnější podíl v celkovém počtu vyráběných kusů a zároveň tvoří i největší podíl na zisku firmy YC divize je rozdělena na dvě části:
  • Obráběcí linky (Machining), kde se obrábějí jednotlivé díly používané pro výrobu kompresorů.
  • Montážní linky (Assembly), kde se z připravených dílů z obráběcích linek vyrábí portfolio přibližně 24 dvouválcových a 9 jednoválcových kompresorů.
 
Výrobní divize YC má ve špičce přibližně 340 - 400 zaměstnanců (Operátoři, Team Leadeři, Foremani, Supervisoři), kteří pracují v tří až čtyř směnném provozu a podílí se na výrobě 500 - 700 kusů kompresorů za směnu.
 
Kompresorová divize SCR (Scroll)
Tato divize vyrábí druhý největší objem výrobků v DDC, který tvoří rovněž nemalý zisk naší firmy.

SCR divize se dělí na tři části:
  • Obráběcí linky (Machining), kde se obrábějí jednotlivé díly používané pro výrobu kompresorů.
  • linky Casing a Pressure Vessels, kde se vyrábí tzv. ACC, LR a PV tlakové nádoby, které slouží k zachycení možných nežádoucích nečistot, které by mohly mít nežádoucí vliv na chod našich chladících nebo teplo-distribujících výrobků.
  • Montážní linky (Assembly), kde se z připravených dílů z obráběcích linek vyrábí portfolio přibližně 16 Scrollových kompresorů důležitých pro výrobu našich velkokapacitních klimatizací určených pro chlazení a vytápění velkých průmyslových objektů nebo hotelových a nákupních budov.
 
Výrobní divize SCR má ve špičce přibližně 120 – 180 zaměstnanců (Operátoři, Team Leadeři, Foremani, Supervisoři), kteří pracují ve dvou až tří směnném provozu a podílí se na výrobě těchto produktů v množství 350 - 500 kusů za směnu.
 
Divize tepelných čerpadel a spořičů tepla a chladu
Tato divize produkuje hotové výrobky s vysokou přidanou hodnotou určené pro přímou distribuci k zákazníkovi.

Tato divize je rozčleněna na výrobu čtyř produktů:
  • linka ATA (svařování a montáž tzv. TANKŮ), kde vyrábíme ve čtyř směnném provozu (ve špičce) v počtu přibližně 60 – 70 zaměstnanců (Operátoři, Team Leadeři, Foremani, Supervisoři) výrobní množství 40 - 60 jednotek za směnu a to podle náročnosti modelů.
  • linka HB, HK (Hydrobox, Hydrokit) je pájení a montáž tepelných čerpadel. V současnosti navyšujeme objem této výroby na dvou směnný provoz, kde by se mělo vyrábět v počtu 30 – 40 zaměstnanců (Operátoři, Team Leadeři, Foremani, Supervisoři) přibližně 50 ks HB a 30 ks HK za směnu.
  • linka BS, je pájení a montáž regulátorů tepla a chladu směrem od hlavní venkovní klimatizační jednotky k jednotlivým vnitřním jednotkám. V současné době tyto jednotky vyrábíme v objemu 55 ks jednotek na kombinované směně v počtu 20 – 24 zaměstnanců (Operátoři, Team Leadeři, Foremani). Toto portfolio výrobků, je ze strany zákazníka žádaný produkt a v průběhu letošního roku, by mělo rovněž dojít k rozšíření této výroby.
  • linka SWBX (Switchbox), je montážní linka, na které vyrábíme ovládací prvky k našim výrobkům. Výroba probíhá v tří směnném provozu v počtu přibližně 35 – 45 zaměstnanců (Operátoři, Team Leadeři, Foremani a Supervisoři). Protože je tento produkt velmi žádaný, rozšiřujeme výrobu těchto produktů o další linku.
 
Součástí Výrobního oddělení, jsou také skupiny Monozikuri a Monokyou
 
Monozikuri
  • skupina pro podporu výroby, které se stará o zlepšování a balancování výrobních procesů
  • zaškolování operátorů na standartní procesy (montáže) i speciální procesy (pájení, měření…)
  • a rovněž zvedání úrovně našich zaměstnanců v oblasti 6S, PDS, KYT a jiných.
 
Monokyou
  • skupina, která má na starosti vzdělávání a školení našich zaměstnanců od nově příchozích až po opětovné vzdělávání našich stávajících zaměstnanců v oblastech:
  • 6S (uspořádání pracoviště zlepšování pracoviště v oblastech roztřízení, uspořádání materiálů a dodržení nebo zlepšení pracovních standardů)
  • KYT (předvídání míry nebezpečí na pracovišti a zlepšování procesů v rámci bezpečnosti práce)
  • PDS (školení pro rozvoj našich zaměstnanců v oblasti vybalancování výrobních procesů nastavení výrobních plánů, modelové skladby, zlepšování linek a procesů, nastavování materiálových toků)
  • pájení (speciální školení pro trénink našich zaměstnanců pro práci na těchto specifických pozicích)
  • měření (speciální trénink pro naše zaměstnance z hlediska správného nastavení tolerancí pro přesnou výrobu na obráběcích linkách a správné měření již obrobených součástek)

Oddělení kvality

Oddělení kvality

(QUALITY CONTROL)

Tým oddělení kvality má v současné době 67 členů, kteří zajišťují řízení jakosti produktu. Oddělení se dělí na podskupiny metrologie, procesní řízení kvality, dodavatelské zajištění kvality, vstupní kontrolu materiálů, přesné měření, laboratoře a testování finálních produktů. Oddělení měří a periodicky testuje obrobky a produkty, sbírá data a vyhodnocuje trendy, provádí namátkové procesní audity, analyzuje a prošetřuje příčiny neshodného produktu, komunikuje se zákazníkem a zajištuje shodu produktu vůči normám. Kandidáti se zájmem o práci na oddělení Kvality, by měli rozumět technické dokumentaci (čtení z výkresů), základní principy měření měřidly, metodikám vyšetřováním neshod, znalosti nástrojů kvality, zkušenosti z oblasti kvality či provádění procesních/dodavatelských auditů.

Oddělení inženýringu

Oddělení inženýringu

(ENGINEERING)

Stránka je momentálně ve výstavbě.

Oddělení údržby

Oddělení údržby

(MAINTENANCE)

Oddělení MAI se v prvotní fázi dělí na provozní a neprovozní část a dohromady má 68 členů. Většinová část zaměstnanců pracuje na výrobní hale DDC 1 a DDC 2 ve spolupráci s oddělením výroby. Vedoucí pracovníci údržby pracují v horní kanceláři a to v tzv. ,,open office“. Náplní práce vedoucích pracovníků je především řízení jednotlivých týmu a s tím spojená zodpovědnost. Plánování investic, rozpočtu a reportování Top Managementu firmy. 

Provozní část údržby se dělí na dvě podskupiny:

PROVOZNÍ ÚDRŽBA
(MAINTENANCE GROUP)
Pracovníci provozní údržby provádí údržbu a odstraňování závad na výrobních strojích a jednotlivých linkách výroby. Vedou potřebnou dokumentaci spojenou s touto údržbou zařízení a strojů. Podílejí se na navrhování a realizaci preventivních opatření. Mimo jiné se odpovědní pracovníci věnují i PLC diagnostice a programování PLC.  Pracují ve dvanáctihodinových směnách a jedna směna se skládá z 5 členů. 

ODDĚLENÍ PRACUJÍCÍ NA KAIZENECH (KAIZEN = ZLEPŠOVÁK)
(KAIZEN GROUP)
Tato skupina vznikla na základě potřeb neustálého zlepšování dílčích činností ve společnosti DDC a podílí se na neustálém zlepšování všech procesů. Může se jednat o výrobu dílů dle výkresové dokumentace na konvenčních strojích, ale i návrh a výroba celého strojního zařízení. Pracovníci Kaizenu pracují ve tří směnném provozu a jedna směna se skládá z 2 členů. 

NEPROVOZNÍ ČÁST ÚDRŽBY SE DĚLÍ NA ČTYŘI PODSKUPINY
  • Utility = Správa budov
  • Hlavní náplní práce týmu Utility je zabezpečování správného chodu celé budovy a potřebných technologií, pravidelné obchůzky a dohled nad vyhrazeným zařízením (kotelna, kompresory, výrobníky demi vody a jiné). Mimo tyto každodenní činnosti realizují pracovníci sekce Utility veškeré požadavky pro ostatní oddělení, které se týkají budov DDC. Pracovníci Utility pracují ve dvanáctihodinových směnách a jedna směna má 2 členy.
  • ČOV = Čistička odpadních vod
  • ČOV slouží k čištění průmyslových a splaškových odpadních vod vznikajících při výrobním procesu společnosti. Pracovníci ČOV zajišťují obsluhu technologického zařízení a trvalý dohled nad procesem chemického čištění tak, aby odpadní voda vypouštěná do městské kanalizace splňovala limity znečištění dle kanalizačního řádu. Technici na ČOV chodí na osmihodinové směny a střídají se ve dvou směnném provozu. Jedna směna má jednoho technika. 

SKLAD ÚDRŽBY
(STOCK)
Skupina STOCK vznikla na základě potřeby skladování nástrojů, náhradních dílů, chemických látek ale i ochranných prostředků. Mezi každodenní činnosti skladníků patří spolupráce s výrobou, zaskladňování a vydávání zboží. Zaznamenávání pohybu zboží na skladové karty a práce se čtecím zařízení. Pracovníci skladu pracují ve dvanáctihodinovém nebo osmihodinovém provozu. 
WASTE = Oddělení svozu odpadů

Pracovníci MAI WASTE mají na starost svážení odpadu na centrální shromaždiště odpadů. Může se jednat o komunální, plastový, papírový odpad ale i kovový kal, špony a třísky, které vznikají procesem výroby. Tento odpad sváží na vysokozdvižném vozíku. Spolupracují i na vyvážení odpadů z DDC.  Pracovníci tohoto oddělení se střídají ve třísměnném provozu a jedna směna má 2 členy. 

Pokud máš vzdělání technického směru, nedělá ti problém pracovat ve více směnném provozu, jsi pečlivý, samostatný a rád pracuješ v týmu, jsi vhodný pro práci na MAI oddělení.

Personální oddělení

Personální oddělení

A ODDĚLENÍ VŠEOBECNÝCH ZÁLEŽITOSTÍ
(HUMAN RESOURCES/GENERAL AFFAIRS)

Sídlíme v tzv. „open space“ kanceláři vedle vstupní haly DDC1 a skládáme se ze dvou vzájemně propojených týmů:
 
HR (Human Resources) = personální oddělení
Tým personálního oddělení má v současné době 7 členů, kteří zajišťují téměř veškerou péči o více jak 700 zaměstnanců. Mezi hlavní činnosti zaměstnanců tohoto oddělení patří nábory nových zaměstnanců, zpracování mezd, správa docházky, vzdělávání, benefity, pracovně-lékařské služby, interní komunikaci a další.
 
GA (General Affairs) = oddělení všeobecných záležitostí
Tým oddělení všeobecných záležitostí se skládá ze 6 členů, kteří mají jako svou hlavní náplň starost o expatrioty, životní prostředí a odpadové hospodářství, nákup nábytku, správu dokumentace, závodní kantýnu, poštu, ostrahu objektu, pracovní oděvy, zaměstnanecké akce, úklidovou službu a další.
 
Pokud máš rád práci s lidmi, si komunikativní, pečlivý, proaktivní, týmový hráč, domluvíš se anglicky a máš chuť pracovat v rychle měnícím se prostředí výrobní firmy, jsi ideálním kandidátem pro práci na HR/GA oddělení.
 
Rádi Tě uvítáme v našem skvělém týmu!
 
  • zpracujeme více jak 8500 výplatních pásek ročně
  • proškolíme více jak 1800 účastníků školení ročně
  • zorganizujeme 110 školení ročně
  • zorganizujeme 2 velké zaměstnanecké akce
  • mezi zaměstnance vyšleme více jak 100 komunikačních materiálů ročně
  • 40 příspěvků na sociální sítě ročně
  • 3x jsme navýšili mzdy všem zaměstnancům v letošním roce

Oddělení nákupu

Oddělení nákupu

(PURCHASE)

Oddělení Nákupu je umístěno v tzv. „open space“ kanceláři, skládá se ze dvou vzájemně propojených týmů:

SCM (Supply chain management) = Operativní nákup
Tým operativního nákupu má v současné době 5 členů – 4 operativní nákupčí + 1 officer, kteří zajišťují dodávky dílů pro naši masovou výrobu v požadovaném termínu a množství dle výrobního plánu.
Mezi hlavní činnosti zaměstnanců tohoto týmu patří komunikace s našimi stávajícími dodavateli dílů, dopravci, spolupráce s oddělením plánování, kvality a výroby.
 
Sourcing = Strategický nákup
Tým strategického nákupu má v současné době 5 členů, kteří mají jako svou hlavní náplň vyjednávání o cenách dílů pro masovou výrobu, hledání opatření za účelem snížení ceny dílů ve spolupráci s dodavateli.
Mezi hlavní činnosti zaměstnanců tohoto týmu patří také zavádění nových projektů z pohledu nákupu ve spolupráci s oddělením designu, kvality a engineeringu.
 
Pokud máš rád práci s lidmi, si komunikativní, pečlivý, proaktivní, týmový hráč, domluvíš se anglicky a máš chuť pracovat v rychle měnícím se prostředí výrobní firmy, jsi ideálním kandidátem pro práci na oddělení Nákupu.

Rádi Tě uvítáme v našem skvělém týmu!

Oddělení plánování

Oddělení plánování

(PLANNING)

Oddělení je umístěno v tzv. „open space“ kanceláři hned za vstupem do kanceláře v 1. patře a skládá se 4 týmů:

Planning and Control group = oddělení controllingu
Tým controllingu má v současné době 3 členy. Má na starosti zejména sestavování rozpočtu společnosti, vyhodnocování výsledků, analyzování odchylek od plánovaného rozpočtu a reporting výsledků vedení společnosti. Stanovuje a kontroluje výrobní náklady jednotlivých výrobků.

Accounting group = oddělění účtárny
Tým účtárny má 4 členy. Má na starosti veškerou účetní agendu od registrace přijatých faktur, kontroly průběhu schválení, zaúčtování až po jejich zaplacení, fakturaci do tuzemska i zahraničí, účtuje o majetku a skladech , vypracovává přiznání k DPH a ostatním daním. Každý měsíc zpracovává měsíční účetní závěrku ve 2 pracovních dnech, spolupracuje s auditory  a daňovými poradci.

Supply control group = oddělění výrobního plánování
Tento tým se skládá ze 4 členů. Má na starosti sestavování dlouhodobých plánů s výhledem na 18 měsíců, dále pak jejich členění na střednědobé plány s výhledem na 6 měsíců až po jejich detailní zpracování na denní bázi včetně zaplánování dodávek k našim zákazníkům. Každý den odjíždí cca 5-7 kamionů.

IT group = oddělění IT
Malý tým o 2 lidech, který má ovšem na starosti ohromnou agendu v naší továrně. A to od kompletního servisu našich koncových uživatelů a jejich počítačů až po správu počítačové infrastruktury včetně telefonní ústředny a 2 servroven.
 
Pokud máš rád práci s lidmi, jsi komunikativní, pečlivý, proaktivní, týmový hráč, domluvíš se anglicky a máš chuť pracovat v rychle měnícím se prostředí výrobní firmy, jsi ideálním kandidátem pro práci na Plánovacím oddělení.
 
Rádi Tě uvítáme v našem skvělém týmu!

Ocenění

Recruitment Academy Awards 2018

2018

Vzhledem k tomu, že jsme v létě nelenili a našim potencionálním uchazečům chceme neustále poskytovat co nejlepší péči, naše kariérní stránky  prošly několika zásadními zlepšeními oproti loňské verzi webu.

Dne 22. listopadu 2018, jsme proto byli opět po roce pozváni do Prahy na slavnostní vyhlášení Recruitment Academy Awards 2018 v soutěžní kategorii - “Nejlepší kariérní stránky roku 2018”. Recruitment Academy Awards je již čtvrtý ročník soutěže, která se snaží poukázat na kvalitní počiny oslovování kandidátů, brand buildingu a dalších částí HR marketingu. O celkovém vítězi rozhodovala porota složená ze členů akademické rady Recruitment Academy v čele s Janem Mühlfeitem - globálním stratégem a bývalým ředitelem Microsoft Europe a ve spolupráci s odborníky z oboru HR marketingu Blakem Wittmanem (Goodcall), Jindřichem Fáborským (Marketing festival), Annou Knotkovou (LMC), Petrem Liko (LMC), Janem Klusoněm (Proudly), Markem Stříteským (Katedra personalistiky VŠE), Jaroslavou Rezlerovou (APPS) a vítězi loňského ročníku RA Awards.
 
Výsledkem pro naši společnost byl senzační úspěch v podobě 1. místa v kategorii Nejlepší kariérní stránky roku 2018 v České republice mezi malými firmami.

Zelená firma

2018

Jsme zapojeni do unikátního projektu "Zelená firma". Firma oceněná tímto certifikátem ekologicky likviduje firemní elektrospotřebiče a baterie. Umožňuje také svým zaměstnancům zbavit se vysloužilých elektrozařízení prostřednictvím sběrného boxu, což významně přispívá k ochraně životního prostředí, přírodních zdrojů a zdraví člověka.

Green Heart Factory

2017

Ve dnech 18. – 20. října se v německém Güglingenu konala Environmentální a Bezpečnostní komise Evropských poboček Daikin. Jedná se o každoroční akci, kde jednotlivé závody deklarují, jakým způsobem naplňují ekologickou misi Daikin (snižování spotřeby energií  a vody, snižování uhlíkové stopy, spolupráce s ekologickou veřejností apod.) a jakým způsobem vylepšují svůj způsob ochrany zdraví zaměstnanců. Jedním z nástrojů kontroly těchto opatření je interní audit Green Heart Factory. Brněnský Daikin se může pochlubit, že letos obhájil jeho držení a dokonce získal vyšší ohodnocení, což nás kvalifikovalo na získání bronzové medaile v této kategorii. Stejná věc se podařila jen dalším třem evropským pobočkám z celkového počtu 22, proto si této medaile patřičně vážíme.

Recruitment Academy Awards – TOP5 Kariérní stránky

2017

Dne 15. listopadu 2017, jsme byli pozváni do Prahy na slavnostní vyhlašování Recruitment Academy Awards 2017 a to hned ve dvou soutěžních kategoriích - “Nejlepší kariérní stránky roku 2017” a “Nejlepší kariérní video roku 2017”. Recruitment Academy Awards je již třetí ročník soutěže, která se snaží poukázat na kvalitní počiny oslovování kandidátů, brand buildingu a dalších částí HR marketingu. O celkovém vítězi rozhodovala porota složená ze členů akademické rady Recruitment Academy v čele s Janem Mühlfeitem - globálním stratégem a bývalým ředitelem Microsoft Europe, poradcem v oblasti HR marketingu Blakem Wittmanem a vítězů loňského ročníku RA Awards - v soutěžní kategorii "Nejlepší kariérní video" se jednalo o firmu Tipsport, v kategorii "Nejlepší kariérní stránky" o firmu Deloitte. V kategorii o nejlepší video roku jsme nakonec obsadili umístění mezi 25ti nejlepšími firmami v České republice. V kategorii o nejlepší kariérní stránky roku jsme byli ocenění mezi TOP5 firmami, z nichž byla jako vítěz vyhlášena společnost ČEZ.

Zaměstnavatel roku v ČR 10. místo

2009

Daikin Device Czech Republic (DDC) byl vyhlášen desátým nejlepším zaměstnavatelem z celé České republiky. Soutěže se účastní stovky firem, jejich pořadí určuje odborná porota a hlavními kritérii jsou: karierní příležitosti ve společnosti, vzdělávání a rozvoj zaměstnanců, kvalita vedení, víra zaměstnanců ve firemní hodnoty a kulturu, systém odměňování a řízení výkonu, personální konkurenceschopnost a efektivita.

​Zaměstnavatel roku v regionu 3. místo

2008

Daikin Device Czech Republic (DDC) byl vyhlášen třetím nejlepším zaměstnavatelem regionu Jížní Morava. Soutěže se účastní stovky firem, jejich pořadí určuje odborná porota a hlavními kritérii jsou: karierní příležitosti ve společnosti, vzdělávání a rozvoj zaměstnanců, kvalita vedení, víra zaměstnanců ve firemní hodnoty a kulturu, systém odměňování a řízení výkonu, personální konkurenceschopnost a efektivita.

Organizační struktura

Výroba

 
  • Foreman (Mistr)
  • Team Leader
  • Operátor


Management

 
  • Prezident
  • Generální manažer
  • Sekční manažer
  • Asistent sekčního manažera
  • Supervisor


Technické pozice

  • Senior Engineer
  • Engineer
  • Technik Leader
  • Technik
  • Operátor


Administrativa

  • Senior Specialista
  • Specialista
  • Officer


Tvoje budoucnost začíná právě teď

Seš hračička? Zahraj si puzzle a ukaž nám, jak si šikovný.

Časový limit: 15 s

Pokus se poskládat puzzle v časovém limitu.

Hrát

Co se u nás děje?

Recruitment Academy Awards 2018 - Nejlepší kariérní stránky v ČR

Vzhledem k tomu, že jsme v létě nelenili a našim potencionálním uchazečům chceme neustále poskytovat co nejlepší péči, naše…

více

Pracovní veletrh - Jobchallenge 2018

Dne 21. listopadu 2018, jsme se zúčastnili pracovního veletrhu JobChallenge na brněnském výstavišti, který umožňuje studentům a…

více

Ekologický certifikát za odběr elektrické energie z obnovitelných zdrojů

Naše společnost uzavřela kontrakt se společností E.ON Energie, a.s. na odebírání elektrické energie vyrobené z obnovitelných zdrojů v…

více

Zelená firma

Jsme zapojeni do unikátního projektu "Zelená firma". Firma oceněná tímto certifikátem ekologicky likviduje firemní elektrospotřebiče a…

více

Evropská environmentální konference

Ve dnech 18.-19. října 2018, jsme u nás v Brně pořádali Evropskou environmentální konferenci, kde 31 účastníků z 12ti…

více

Daikin pomáhá

V říjnu 2018 jsme jako společnost darovali částku 16 200 Kč Nikolce Plaché z Moravského Krumlova, která je už od roku 2016 v tzv. vigilním…

více

Pracovní veletrh MSV

Dne 4. října 2018, jsme se zúčastnili pracovního veletrhu, který byl součástí Mezinárodního Strojírenského veletrhu.

více

Sportovní den 2018

V sobotu dne 15. 9. 2018 se v areálu Šneksport ve Šlapanicích konal pod hlavičkou společnosti Daikin sportovní den, který si nenechalo ujít…

více

Návštěva - Jiro Tomita

Dne 12.9.2018, nás svou milou návštěvou poctil pan Jiro Tomita, výkonný viceprezident společnosti Daikin Industries Ltd. Součástí jeho…

více

Venkovní grilování

Dnes bylo pro naše zaměstnance letos už podruhé v sezóně společností GTH Catering připraveno venkovní grilování. Tentokrát jsme si mohli…

více

Celosvětová kampaň "Dejte knihám druhou šanci!"

I naši zaměstnanci se od června 2018 mohou stát součástí celosvětové kampaně "Dejte knihám druhou šanci!" V případě, že mají doma…

více

Do Daikinu na kole - zima 2018

V úterý dne 22. 5. 2018 proběhlo předání cen vítězům a účastníkům cyklistické soutěže "Do Daikinu na kole". "Do Daikinu na kole", je…

více

Seminář: Pozitivní leadership s Janem Mühlfeitem

Před Velikonočními svátky v DDC proběhl exkluzivní rozvojový seminář pana Jana Mühlfeita na téma Pozitivní leadership, kterého se…

více

Náborový billboard - Řípská ulice

Slunečný duben na Řípské.

více

Den firem 2018 - SŠTE Brno, Olomoucká

Spolu s dalšími 36ti firmami, jsme se dne 26.3.2018 zúčastnili 18. ročníku Dne firem konaném na SŠTE Brno, Olomoucká pro budoucí absolventy…

více

Školení s hercem Janem Přeučilem

Bylo nám nesmírnou ctí u nás dnes přivítat významného českého herce pana Jana Přeučila. Ten svým osobitým stylem, velkou dávkou humoru…

více

Daikin Brno v prosincových Černovinách

Pracovní inzerát DDC zveřejněný v prosincových Černovinách.

více

Vánoční večírek 2017

S přicházejícím časem vánočním a zároveň jako poděkování za celoroční úsilí, snahu a přispění k výsledkům uspořádala…

více

Čokoládová fontána

Děkujeme společnosti GTH catering, která jako vánoční dárek připravila našim zaměstnancům obří čokoládovou fontánu s ovocem!

více

Návštěva - Frans Hoorelbeke

Dne 5. 12. 2017, nás svou milou návštěvou poctil pan Frans Hoorelbeke, Chairman - Member of the board společnosti Daikin Europe NV.

více

Charitativní sbírka

V průběhu měsíce října jsme nabídli našim kmenovým i agenturním zaměstnancům možnost podílet se na dobročinné charitativní sbírce…

více

Recruitment Academy Awards 2017

Dne 15. listopadu jsme byli pozváni do Prahy na slavnostní vyhlašování Recruitment Academy Awards 2017 a to hned ve dvou soutěžních…

více

Ocenění Green Heart Factory Stage II

Ve dnech 18. – 20. října se v německém Güglingenu konala Environmentální a Bezpečnostní komise Evropských poboček Daikin. Jedná se…

více

Pracovní veletrh MSV

Dne 12. října 2017, jsme se zúčastnili pracovního veletrhu, který byl součástí Mezinárodního Strojírenského veletrhu a návštěvníci…

více

Praktické školení požární ochrany

Pro zaměstnance bylo dne 27.7.2017 uspořádáno praktické školení požární ochrany na kterém si mohli vyzkoušet hašení požáru…

více

Daikin Day 2017

V sobotu dne 17. 6. 2017 proběhl svátek Daikinu známý jako tzv. DAIKIN DAY, kde se letos 581 účastníkům z řad kmenových i agenturních…

více

Den firem 2017 - SŠTE Brno, Olomoucká

Den firem 2017 na SŠTE Brno, Olomoucká konaný dne 30.3.2017 pro budoucí absolventy strojních a rukodělných oborů.  

více

Sběr odpadků v okolí brněnského Daikinu 2017

V rámci zvyšování environmentálního povědomí se zaměstnanci společnosti podílejí na různých aktivitách, které mají kromě…

více

Vánoční večírek 2016

S přicházejícím časem vánočním a zároveň jako poděkování za celoroční úsilí, snahu a přispění k výsledkům uspořádala…

více

Motokárové odpoledne

V sobotu 18.6.2016 se v Kart Aréně Brno konalo motokárové odpoledne pro zaměstnance společnosti a jejich rodinné příslušníky. Během…

více

Sběr odpadků v okolí brněnského Daikinu 2016

V rámci zvyšování environmentálního povědomí se zaměstnanci společnosti podílejí na různých aktivitách, které mají kromě…

více

Vánoční večírek 2015

S přicházejícím časem vánočním a zároveň jako poděkování za celoroční úsilí, snahu a přispění k výsledkům uspořádala…

více

Sportovní den

V sobotu dne 12. 9. 2015 se v areálu Šneksport ve Šlapanicích konal pod hlavičkou společnosti Daikin sportovní den. Zaměstnanci si s rodinami…

více
 
 
 

Nenašli jste vhodnou pozici?


Přesto nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím našeho formuláře, nebo chatovacího okna (vpravo dole). Vždy hledáme šikovné a schopné pracovníky. Ozveme se vám a probereme možnosti naší spolupráce. více
 

Historie společnosti

1924

1951

1972

1982

1992

2004

2006

2007

2008

2009

2011

2014

2015

2017

Pošlete nám váš životopis!

 
Zaujali jsme vás a rádi byste pracovali v Daikinu? Neustále hledáme schopné a talentované kolegy do našeho týmu. Ozvěte se nám bez ohledu na to, jaké máme právě vypsané pozice. Nemáte životopis? Nevadí, můžete si jej přímo zde jednoduše vytvořit a odeslat.