Team Leader skladu údržby

Hledáme spolehlivé a zodpověné vedoucí menšího týmu ve skladu údržby.
Nástup:
Ihned
Pracovní úvazek:
Hlavní pracovní poměr
Oddělení:
Výroba
mám zájem!

Náplň práce

* Vedení a dohled nad týmem šesti skladových operátorů (zodpovědnost za jejich docházku a případný záskok v jejich nepřítomnosti)

* Průběžná inventarizace dílů ve skladu

* Zodpovědnost za bezproblémový chod skladu

* Zodpovědnost za kontrolu zaskladněného zboží

* Tvorba výdejek v systému Helios

* Úzká spolupráce s kolegy z oddělení údržby – tvorba podkladů ke zpracování skladové dokumentace

Požadujeme

* SŠ vzdělání

* Aktivní znalost práce na PC

* Znalost práce v systému Helios nebo SAP výhodou

* Praxe ve skladovém hospodářství alespoň 1 rok

* Zkušenost s vedením lidí

* Samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost

Nabízíme

* Nástup možný ihned

* Práce v 1směnném provozu (8:00 – 16:30)

* 13. mzdu rozdělenou do 2 půlročních bonusů

* 5 týdnů dovolené

* Příspěvek na stravování v závodní jídelně

* Příspěvek na dopravu

* Péči o zaměstnance – lékařská péče, pracovní oděv atd.

* Příspěvek na penzijní připojištění

* Možnost dalšího rozvoje a odborná školení

* Firemní akce aj.

Jak nás kontaktovat?

Chci vytvořit životopis
Chci poslat životopis

Vyplňte formulář

Nahrát životopis
Nahrát motivační dopis

Napište číslicemi "třidvajedna"

Vyplňte svůj životopis

Praxe:



Nejvyšší dosažené vzdělání:

Další znalosti a dovednosti


Napište číslicemi "třidvajedna"

Příběhy našich zaměstnanců

Oddělení: údržby

Katka

Officer - Asistentka údržby / Interní školitel / Interní auditor

"Do Daikinu jsem nastoupila před třemi lety jako operátor výroby montážní linky pro výrobu kompresorů. Po roce a půl jsem dostala pracovní nabídku na pozici asistentky oddělení údržby, kterou jsem s radostí přijala a to hlavně jako novou osobní výzvu. Kromě zcela nové náplně práce, jsem začala pomáhat i kolegům v týmu interních auditorů a také školit nově příchozí zaměstnance v oblasti DO-JO. Pokud v měsíci odpracuji více hodin, než mám sjednáno v pracovní smlouvě, mohu si nadpracované hodiny vybrat jako náhradní volno, nebo si je nechat proplatit jako přesčas. Protože se chci posouvat neustále dál, vážím si příležitostí k osobnímu rozvoji a možností učit se novým věcem, které mi společnost Daikin nabízí."

Oddělení údržby

JAK TO U NÁS FUNGUJE?

(MAINTENANCE)

Oddělení MAI se v prvotní fázi dělí na provozní a neprovozní část a dohromady má 68 členů. Většinová část zaměstnanců pracuje na výrobní hale DDC 1 a DDC 2 ve spolupráci s oddělením výroby. Vedoucí pracovníci údržby pracují v horní kanceláři a to v tzv. ,,open office“. Náplní práce vedoucích pracovníků je především řízení jednotlivých týmu a s tím spojená zodpovědnost. Plánování investic, rozpočtu a reportování Top Managementu firmy. 

Provozní část údržby se dělí na dvě podskupiny:

PROVOZNÍ ÚDRŽBA
(MAINTENANCE GROUP)
Pracovníci provozní údržby provádí údržbu a odstraňování závad na výrobních strojích a jednotlivých linkách výroby. Vedou potřebnou dokumentaci spojenou s touto údržbou zařízení a strojů. Podílejí se na navrhování a realizaci preventivních opatření. Mimo jiné se odpovědní pracovníci věnují i PLC diagnostice a programování PLC.  Pracují ve dvanáctihodinových směnách a jedna směna se skládá z 5 členů. 

ODDĚLENÍ PRACUJÍCÍ NA KAIZENECH (KAIZEN = ZLEPŠOVÁK)
(KAIZEN GROUP)
Tato skupina vznikla na základě potřeb neustálého zlepšování dílčích činností ve společnosti DDC a podílí se na neustálém zlepšování všech procesů. Může se jednat o výrobu dílů dle výkresové dokumentace na konvenčních strojích, ale i návrh a výroba celého strojního zařízení. Pracovníci Kaizenu pracují ve tří směnném provozu a jedna směna se skládá z 2 členů. 

NEPROVOZNÍ ČÁST ÚDRŽBY SE DĚLÍ NA ČTYŘI PODSKUPINY
  • Utility = Správa budov
  • Hlavní náplní práce týmu Utility je zabezpečování správného chodu celé budovy a potřebných technologií, pravidelné obchůzky a dohled nad vyhrazeným zařízením (kotelna, kompresory, výrobníky demi vody a jiné). Mimo tyto každodenní činnosti realizují pracovníci sekce Utility veškeré požadavky pro ostatní oddělení, které se týkají budov DDC. Pracovníci Utility pracují ve dvanáctihodinových směnách a jedna směna má 2 členy.
  • ČOV = Čistička odpadních vod
  • ČOV slouží k čištění průmyslových a splaškových odpadních vod vznikajících při výrobním procesu společnosti. Pracovníci ČOV zajišťují obsluhu technologického zařízení a trvalý dohled nad procesem chemického čištění tak, aby odpadní voda vypouštěná do městské kanalizace splňovala limity znečištění dle kanalizačního řádu. Technici na ČOV chodí na osmihodinové směny a střídají se ve dvou směnném provozu. Jedna směna má jednoho technika. 

SKLAD ÚDRŽBY
(STOCK)
Skupina STOCK vznikla na základě potřeby skladování nástrojů, náhradních dílů, chemických látek ale i ochranných prostředků. Mezi každodenní činnosti skladníků patří spolupráce s výrobou, zaskladňování a vydávání zboží. Zaznamenávání pohybu zboží na skladové karty a práce se čtecím zařízení. Pracovníci skladu pracují ve dvanáctihodinovém nebo osmihodinovém provozu. 
WASTE = Oddělení svozu odpadů

Pracovníci MAI WASTE mají na starost svážení odpadu na centrální shromaždiště odpadů. Může se jednat o komunální, plastový, papírový odpad ale i kovový kal, špony a třísky, které vznikají procesem výroby. Tento odpad sváží na vysokozdvižném vozíku. Spolupracují i na vyvážení odpadů z DDC.  Pracovníci tohoto oddělení se střídají ve třísměnném provozu a jedna směna má 2 členy. 
Pokud máš vzdělání technického směru, nedělá ti problém pracovat ve více směnném provozu, jsi pečlivý, samostatný a rád pracuješ v týmu, jsi vhodný pro práci na MAI oddělení.

Napsat si o práci     Kontakt

Další nabízené pozice

ZÁSTUPCE MANAŽERA VÝROBY

Dle dohody Hlavní pracovní poměr

SUPERVISOR VÝROBY

Dle dohody Hlavní pracovní poměr

Operátor/ka kvality se zaměřením na chemii

Ihned Hlavní pracovní poměr Pozice vhodná pro absolventy