TECHNICKÝ PRACOVNÍK

cca 50 - 60% pracovní doby v terénu, zbytek v kanceláři

 

 

Nástup:
Dle dohody
Pracovní úvazek:
Hlavní pracovní poměr
Oddělení:
Technik
mám zájem!

Co budete mít na starost

  • Objednávání a naskladňování osobních ochranných pracovních pomůcek – vše kromě oblečení a bot (helmy, rukavice, brýle, štíty, špunty do uší atd.), příjem do systému, hlídání skladových zásob
  • Řešení nových ochranných pomůcek s dodavateli - jednání o cenách a dodacích podmínkách s dodavateli
  • Sledování spotřeb zboží, pravidelný reporting, navrhování úsporných opatření
  • Vytváření objednávek
  • Kontrola správnosti dodaného zboží (množství a označení)
  • Kontrola a schvalování faktur za dodané zboží v systému
  • Pravidelné i namátkové inventury sakladových zásob
  • Zpracování podkladů pro návrh rozpočtu pro potřeby údržby
  • Zajišťování oprav jednotlivých náhradních dílů
  • Vyzvedávání objednaného zboží v rámci Brna i mimo Brno – cca 50-60% pracovní doby v terénu
  • Tato pozice je vhodná pro člověka, kterého baví pestrá práce, zařizování mimo firmu i práce v kanceláři.

Požadujeme

SŠ - technického nebo ekonomického směru
Praxe na obdobné pozici výhodou
AJ - alespoň základní znalosti
Znalost MS Office
Znalost SAP výhodou
ŘP sk. B podmínkou


HR Specialist
 +420 517 547 313
 +420 724 250 679

5 týdnů dovolené

Příplatky nad zákonný rámec

Cafeterie

Půlroční bonusy

Stabilita zaměstnání s perspektivou

Japonské menu

Příspěvek na stravování v závodní jídelně

Náborový příspěvek

5, 10 a 15letý věrnostní bonus

Příspěvek na penzijní připojištění

Příspěvek na dopravu

Seniority bonus

KAIZEN benefity

Každoroční navyšování mezd

Co vám můžeme nabídnout

- práci ve stabilní mezinárodní výrobní společnosti

- skvělý pracovní kolektiv

- pestrá práce

- půlroční bonusy - vyplácené 2x ročně na základě výsledků a hodnocení zaměstnance

- příspěvek na penzijní připojištění

- příspěvek na dopravu

- stravování v závodní jídelně (výborná kuchyně)

- cafeteria

- Multisport karta

- pracovní smlouva na dobu určitou 1 rok, poté prodloužení na dobu neurčitou

Osobní rozvoj

Pracovní oděv

Lékařská péče

Zaměstnanecké akce

Zaměstnanec roku

Měsíc zdraví

Dobíjecí stanice pro elektromobily

Bike friendly

Bonus za bezpříspěvkové dárcovství krve

Horizontální kariéra

Bezproblémová dostupnost MHD a parkování

Dvě placené 8minutové přestávky během každé směny

Mimořádné odměny za životní jubilea, narození dítěte a sňatek

Odpočinková zóna a vlastní uzamykatelná skříňka na každém pracovišti

Kryté venkovní kuřárny

Sleva na produkty společnosti

Multisport karta

Zvýhodněné mobilní tarify


HR Specialist
 +420 517 547 313
 +420 724 250 679

Příběhy našich zaměstnanců

Oddělení: údržby

Katka

Officer - Asistentka údržby / Interní školitel / Interní auditor

"Do Daikinu jsem nastoupila před třemi lety jako operátor výroby montážní linky pro výrobu kompresorů. Po roce a půl jsem dostala pracovní nabídku na pozici asistentky oddělení údržby, kterou jsem s radostí přijala a to hlavně jako novou osobní výzvu. Kromě zcela nové náplně práce, jsem začala pomáhat i kolegům v týmu interních auditorů a také školit nově příchozí zaměstnance v oblasti DO-JO. Pokud v měsíci odpracuji více hodin, než mám sjednáno v pracovní smlouvě, mohu si nadpracované hodiny vybrat jako náhradní volno, nebo si je nechat proplatit jako přesčas. Protože se chci posouvat neustále dál, vážím si příležitostí k osobnímu rozvoji a možností učit se novým věcem, které mi společnost Daikin nabízí."

Oddělení údržby

JAK TO U NÁS FUNGUJE?

(MAINTENANCE)

Oddělení MAI se v prvotní fázi dělí na provozní a neprovozní část a dohromady má 68 členů. Většinová část zaměstnanců pracuje na výrobní hale DDC 1 a DDC 2 ve spolupráci s oddělením výroby. Vedoucí pracovníci údržby pracují v horní kanceláři a to v tzv. ,,open office“. Náplní práce vedoucích pracovníků je především řízení jednotlivých týmu a s tím spojená zodpovědnost. Plánování investic, rozpočtu a reportování Top Managementu firmy. 

Provozní část údržby se dělí na dvě podskupiny:

PROVOZNÍ ÚDRŽBA
(MAINTENANCE GROUP)
Pracovníci provozní údržby provádí údržbu a odstraňování závad na výrobních strojích a jednotlivých linkách výroby. Vedou potřebnou dokumentaci spojenou s touto údržbou zařízení a strojů. Podílejí se na navrhování a realizaci preventivních opatření. Mimo jiné se odpovědní pracovníci věnují i PLC diagnostice a programování PLC.  Pracují ve dvanáctihodinových směnách a jedna směna se skládá z 5 členů. 

ODDĚLENÍ PRACUJÍCÍ NA KAIZENECH (KAIZEN = ZLEPŠOVÁK)
(KAIZEN GROUP)
Tato skupina vznikla na základě potřeb neustálého zlepšování dílčích činností ve společnosti DDC a podílí se na neustálém zlepšování všech procesů. Může se jednat o výrobu dílů dle výkresové dokumentace na konvenčních strojích, ale i návrh a výroba celého strojního zařízení. Pracovníci Kaizenu pracují ve tří směnném provozu a jedna směna se skládá z 2 členů. 

NEPROVOZNÍ ČÁST ÚDRŽBY SE DĚLÍ NA ČTYŘI PODSKUPINY
  • Utility = Správa budov
  • Hlavní náplní práce týmu Utility je zabezpečování správného chodu celé budovy a potřebných technologií, pravidelné obchůzky a dohled nad vyhrazeným zařízením (kotelna, kompresory, výrobníky demi vody a jiné). Mimo tyto každodenní činnosti realizují pracovníci sekce Utility veškeré požadavky pro ostatní oddělení, které se týkají budov DDC. Pracovníci Utility pracují ve dvanáctihodinových směnách a jedna směna má 2 členy.
  • ČOV = Čistička odpadních vod
  • ČOV slouží k čištění průmyslových a splaškových odpadních vod vznikajících při výrobním procesu společnosti. Pracovníci ČOV zajišťují obsluhu technologického zařízení a trvalý dohled nad procesem chemického čištění tak, aby odpadní voda vypouštěná do městské kanalizace splňovala limity znečištění dle kanalizačního řádu. Technici na ČOV chodí na osmihodinové směny a střídají se ve dvou směnném provozu. Jedna směna má jednoho technika. 

SKLAD ÚDRŽBY
(STOCK)
Skupina STOCK vznikla na základě potřeby skladování nástrojů, náhradních dílů, chemických látek ale i ochranných prostředků. Mezi každodenní činnosti skladníků patří spolupráce s výrobou, zaskladňování a vydávání zboží. Zaznamenávání pohybu zboží na skladové karty a práce se čtecím zařízení. Pracovníci skladu pracují ve dvanáctihodinovém nebo osmihodinovém provozu. 
WASTE = Oddělení svozu odpadů

Pracovníci MAI WASTE mají na starost svážení odpadu na centrální shromaždiště odpadů. Může se jednat o komunální, plastový, papírový odpad ale i kovový kal, špony a třísky, které vznikají procesem výroby. Tento odpad sváží na vysokozdvižném vozíku. Spolupracují i na vyvážení odpadů z DDC.  Pracovníci tohoto oddělení se střídají ve třísměnném provozu a jedna směna má 2 členy. 
Pokud máš vzdělání technického směru, nedělá ti problém pracovat ve více směnném provozu, jsi pečlivý, samostatný a rád pracuješ v týmu, jsi vhodný pro práci na MAI oddělení.

Zaujala Tě naše nabídka?

Rád bys v Daikinu pracoval/a? Přihlaš se a staň se členem našeho týmu.

Přihlásit se
Nahrát životopis

Napište číslicemi "třidvajedna"

Další nabízené pozice