HR SPECIALIST

Do našeho HR týmu hledáme nového kolegu/novou kolegyni. Máte již zkušenosti z oblasti HR a chcete v tomto oboru dále prohlubovat své znalosti? Baví Vás jak komunikace s lidmi, tak i administrativa? Dejte nám o sobě vědět.
 
Nástup:
Dle dohody
Pracovní úvazek:
Hlavní pracovní poměr
Oddělení:
Administrativa
mám zájem!

Náplň práce

  • Kompletní zastřešení a realizace náborových aktivit za společnost včetně pohovorů s kandidáty
  • Spolupráce s agenturami práce a koordinace jejich činností
  • Příprava podkladů pro mzdy agenturních zaměstnanců
  • Pravidelné a ad-hoc reporty vedení společnosti
  • Správa interních HR směrnic a nastavování nových HR procesů
  • Příprava pracovně právních dokumentů
  • Aktualizace a správa HR dat v systému Helios
  • Spolupráce na dalších personálních aktivitách v oblasti Daikin EMEA Teamu
  • Výpomoc při organizaci zaměstnaneckých akcí
  • Spolupráce s ostatních oddělení v oblasti lidských zdrojů

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Praxi v oblasti HR min. 2 roky (výrobní prostředí výhodou)
  • Zkušenosti s organizací a vedením výběrových řízení
  • Pokročilou znalost Excelu
  • Komunikativní znalost AJ – aktivní využití
  • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
  • Samostatnost, pečlivost, komunikativnost
  • Proaktivní přístup, organizační a prezentační schopnosti

Nabízíme

 
  • Pět týdnů dovolené
  • Flexibilní pracovní dobu
  • 13. mzdu rozdělenou do 2 půlročních bonusů
  • Příspěvek na stravování v závodní jídelně
  • Příspěvek na dopravu
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Kurzy angličtiny zdarma přímo ve společnosti
  • Možnost dalšího rozvoje a odborná školení
  • Firemní akce aj.

 

Jak nás kontaktovat?

Chci vytvořit životopis
Chci poslat životopis

Vyplňte formulář

Nahrát životopis
Nahrát motivační dopis

Napište číslicemi "třidvajedna"

Vyplňte svůj životopis

Praxe:



Nejvyšší dosažené vzdělání:

Další znalosti a dovednosti


Napište číslicemi "třidvajedna"

Personální oddělení

JAK TO U NÁS FUNGUJE?

a Oddělení personálních záležitostí

(HUMAN RESOURCES/GENERAL AFFAIRS)

Oddělení GA je umístěno v tzv. „open space“ kanceláři vedle vstupní haly DDC1 a skládá se ze dvou vzájemně propojených týmů:
  •  
  • HR (Human Resources) = personální oddělení
  • Tým personálního oddělení má v současné době 7 členů, kteří zajišťují téměř veškerou péči o více jak 700 zaměstnanců. Mezi hlavní činnosti zaměstnanců tohoto oddělení patří nábory nových zaměstnanců, zpracování mezd, správa docházky, vzdělávání, benefity, pracovně-lékařské služby, interní komunikace a zaměstnanecké akce.
  •  
  • GA (General Affairs) = oddělení všeobecných záležitostí
  • Tým oddělení všeobecných záležitostí se skládá ze 6 členů, kteří mají jako svou hlavní náplň starost o expaty, životní prostředí a odpadové hospodářství, nákup nábytku, správu dokumentace, závodní kantýnu, poštu, ostrahu objektu, pracovní oděvy a další.

Pokud máš rád práci s lidmi, si komunikativní, pečlivý, proaktivní, týmový hráč, domluvíš se anglicky a máš chuť pracovat v rychle měnícím se prostředí výrobní firmy, jsi ideálním kandidátem pro práci na GA oddělení.

Rádi Tě uvítáme v našem skvělém týmu!
 
  • zpracujeme více jak 8500 výplatních pásek ročně
  • proškolíme více jak 1800 účastníků školení ročně
  • zorganizujeme 110 školení ročně
  • zorganizujeme 2 velké zaměstnanecké akce
  • mezi zaměstnance vyšleme více jak 100 komunikačních materiálů ročně
  • 40 příspěvků na sociální sítě
  • 2x jsme navýšili mzdy všem zaměstnancům

Napsat si o práci     Kontakt

Další nabízené pozice

STRATEGICKÝ NÁKUPČÍ

Dle dohody Hlavní pracovní poměr

HR SPECIALIST

Dle dohody Hlavní pracovní poměr